Forum www.amazonkakonie.fora.pl  Strona G│ˇwna
 
 FAQFAQ   FAQSzukaj   FAQU┐ytkownicy   FAQGrupy  GalerieGalerie   FAQRejestracja   FAQProfil   FAQZaloguj 
FAQZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   
Bayer ogolna nazwa to paski ketonowe i powinnas je kupic bez

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.amazonkakonie.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulaminy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 1:26, 04 Kwi 2014    Temat postu: Bayer ogolna nazwa to paski ketonowe i powinnas je kupic bez

Ja typuj─Ö dwie pary na final.
[link widoczny dla zalogowanych]
Korzystałam do tej pory tam z usług fryzjerki Pani Ewy z długimi rudymi włosami i byłam bardzo zadowolona, ale Jej już tam nie ma.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie m├│wi─ůc ju┼╝ o preparatach z sunsilk-one mi zupe┼énie dawniej zniszczy┼éy w┼éosy. [link widoczny dla zalogowanych] Id─Ö pospa─ç, bo oczy mi si─Ö zamykaj─ů.
Kancelaria-zabior─Ö Ci─Ö no ja tez mam bol lewego jajnika-chyba i podbrzusza. na szcze┼Ťcie znalaz┼éam na nie pare sposob├│w: Praca ktora wykonuje nie daje mi satysfacji ( ani pieniedzy) Jedz regularnie 3 posi┼éki dziennie lub 4-5 mniejszych, nie pomijaj posi┼ék├│w i nie r├│b przerw wi─Ökszych ni┼╝ 6 godzin mi─Ödzy posi┼ékami. [link widoczny dla zalogowanych]
wcze┼Ťniej zadarza┼éo mi sie to, ale sporadycznie, a teraz... W moim Trade te┼╝ my┼Ťleli┼Ťmy nad tym tematem ale nic nie wypali┼éo.Jak kto┼Ť co┼Ť wymy┼Ťli to prosz─Ö o meile a pozatym musz─Ö ko┼äczyc bo ju┼╝ ledwo zipi─Ö taki zapi***z dobrze ┼╝e si─Ö troch─Ö och┼éodzi┼éo.Pozdrawiam wszystkich wyzyskiwanych przez ┼╗ywca. Dzi─Ökuj─Ö za odpowied┼║ ! Napiszcie czy s┼éusznie si─Ö obawiam, jak min─ů┼é pierwszy dzie┼ä? Natomiast nieprawid┼éowo pracujaca tarczyca rzadzi ca┼éym uk┼éadem hormonalnym i to ma tez duze znacznie w twoich objawach i nie tylko tych,nawet z┼éa praca w─ůtroby,choroby autoimmunologiczne etc. Leje je domestosem potem te od razu zdychaj─ů ! Jedno co mi si─Ö ci┼Ťnie na usta to ...PUSTAK
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jesli przekroczycie 20g wchodzicie na spalanie wegli zamiast tluszczu.
[link widoczny dla zalogowanych]
I to ju┼╝ jest baaaardzo duzy post─Öp Krok do przodu Gratuluj─Ö dretwieje ale tylko lewa reka,ostatnio coraz czesciej w najmniej oczekiwanachy mometach.Czyje takie mrowienie od palcow lewej reki az do lokcia,nie przyjemne uczucie.Co to moze byc dodam ze narzekam na czeste klucie serca.Ale z amloda jestem na cos powaznego bodopiero po 20.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] albo inn─ů tego typu (ja akurat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale z drugiej strony przybywa mi miesni, ktore sa ciezsze niz tluszcz stad brak zmnian w wadze, moge miec racje?? [link widoczny dla zalogowanych] Moja najlepsza kolezanka (polka) jest zareczona z marokaninem.
Fresh Spray Nivea; Czyli wszystko co najgorsze mog┼éo si─Ö przytrafi─ç. Piszcie, piszcie !! Wiem ze to ty.To juz nawet nie jest smieszne mi nie jest do smiechu chyba to normalne ze na stroszke pobolewa cos sie zmienia, i do tego mam duzo ┼Ťluzu w pochwie [link widoczny dla zalogowanych]
jakby byl w troche innym kraju... Nie moglam wiecej dopisac Musze cos wykombinowac........... Warto si─Ö ralizowa─ç, stawia─ç na siebie, bo je┼Ťli nam jest ┼║le to i tym, kt├│rym przysz┼éo z nami obcowa─ç. Od pijak├│w si─Ö odchodzi, zostawia si─Ö ich samych z ukochanymi procentami, a nie meczy ┼╝yciem z nimi. bardzo prosz─Ö o interpretacj─Ö wyniku toksoplazmozy: Najpierw (20 minut przed posi┼ékiem) pijemy ┼Ťwie┼╝y sok (ro┼Ťlinne enzymy trawienne w nim zawarte u┼éatwiaj─ů trawienie), potem owoce, sur├│wki i warzywa gotowane lub duszone.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] albo inn─ů tego typu (ja akurat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W ka┼╝dym razie efekty wida─ç do┼Ť─ç szybko.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy sprz─Öt pomo┼╝e?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ceny także były przystępne. [link widoczny dla zalogowanych] musiales miec wczesniej
Nie moge! Pozdrawiam i ┼╝ycze mi┼éego dnia. od kilku dni mam wi─Öc tylko kamienny wyraz twarzy a gdy kto┼Ť fajny dowcip opowie... oko┼éo 58 kg je┼Ťli ma 166 cm wzrostu Jutro id─Ö po spray na paj─ůki i chyba wypsikam nim centymetr po centymetrze pokoju . [link widoczny dla zalogowanych]
http://www.youtube.com/watch?v=06b6JGUJifc 3 lata diane 35???????????chyba ┼╝artujesz:/ podej┼╝ewam,ze niejeden z facet├│w zapomnial co to znaczy. o ile dobrze pami─Ötam to pobolewa┼éo mnie podbrzusze, a potem jak ju┼╝ wiedzia┼éam ze jestem w ci─ů┼╝y to zacz─Ö┼éy piersi, acha i zanim zrobilam test to pobolewa┼éy mnie brodwki jak je pociera┼éam Fanka m├│wisz, ┼╝e to d┼éugo jak na pierwszy raz? do za┼Ť wstydzilam sie zapytac kogokolwiek o zdjecia...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od pijak├│w si─Ö odchodzi, zostawia si─Ö ich samych z ukochanymi procentami, a nie meczy ┼╝yciem z nimi.
[link widoczny dla zalogowanych]

co mo┼╝e byc tego przyczyn─ů chc─Ö schudn─ů─ç ale juz nie wiem co mam zrobic
[link widoczny dla zalogowanych]
Musi chodzi─ç do endokrynologa ale nie jest ┼║le=].
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dlaczego w stresie musze je┼Ť─ç?! [link widoczny dla zalogowanych] Gratuluje dziewczyny tak znakomitego przygotowania do glodowki Robicie jak najbardziej prawidlowo ,pierwszy miesiac wstepne oczyszczanie + lewatywy.Nie zapominajcie o lewatywach na glodowce bo bez nich beda wchlaniane ogromne poklady toksyn do krwi.
(red.) 2004. lekarz mnie nastraszył, że uhodowałam potwora i wyrzucenie go z mojej szyi zajmie mu 3 godziny? Dziewczyno czy Ty wiesz ze nadmiar witam jest szkodliwy?? najgorszym problemem jest to ze na prawym palcu mam duza rane ktora ropieje, nie potrafie nawet nozyczek wlozyc bo dotykam tej rany.Prosze o pomoc. 1. [link widoczny dla zalogowanych]
tylko ta cholerna opuchlizna.. Nibys- Biegnij, biegnij Zwlaszcza ze nie taka droga jest. Zwa┼éy t┼éuszczu nie s─ů seksowne. co mam zrobi─ç ┼╝eby unikn─ů─ç tych rudych w┼éos├│w?czy fryzjer da rade zrobi─ç z tym porz─ůdek abym mog┼éa osiagn─ů─ç jasny blond jak najszybciej?? Ale jak zobaczy┼éam moje konto po kilku tygodniach to si─Ö za┼éama┼éam! Najcz─Ö┼Ťciej nie zdajemy sobie sprawy ile paso┼╝yt├│w mieszka w naszym jelicie. sadze ze jej wczesniejszy wizerunek to wynik pracy sztabu stylistow moze ten tradzik i pogorszenie jej wygladu to wynik przejsc depresji poporodowej np albo rozstania z mezem ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 5:41, 06 Kwi 2014    Temat postu: w sumie to z tym wlewnikiem to bylaby o wiele prostsza spraw

A, za pierwszym razem laser usuwa 30-40 %, bo inne ┼Ťpi─ů, w┼éosy nie orsnaw jednakowym tempie.
[link widoczny dla zalogowanych]
jaka mam gwarancje ze po zdjeciu klamry nie bedzie wrastal?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no i przed aplikacj─ů zmocz w ciep┼éej wodzie. [link widoczny dla zalogowanych] zycze kazdej z was powodzenia i szczescia,,
Poczatkowo bez zdjecia, ale nic sie nie dzialo. Pozdr!!! Tabletki powinny by─ç dobrane indywidulanie. Problem moze polegac na tym ze jestem w tym wieku gdzie ludzie juz albo maja wlasne rodziny albo kompletnie zdziadzieli.. Go┼Ť─ç nie ma negatyw├│w, sprz─Öt niedrogi... [link widoczny dla zalogowanych]
Takie 99,5 zupe┼énie inaczej brzmi Na NFZ moze zrobia i to samo na stole operacyjnym ale pacjent zostaje sam sobie.Fajnie gdy jest operowany w miejsu zamieszkania,gorzej niz 100km od domu.Poza trzeba pamietac ze warunki takie sa jak w domu,nie czujesz z jestes w klinice.P┼éacisz i ┼╝─ůdasz i nikt nie kreci nosem z niezadowolenia ze kolejny raz go wo┼éasz,tylko wie ze sam tam musi stac i spe┼énic wszystko czego chory potrzebuje. wczoraj czu┼éam sie jak narkoman ktory czeka na dawke narkotyku I jak to mozliwe ze osiagaja az takie rozmiary. Mam kolczyk w p─Öpku od 4 dni. zjad┼éam w┼éa┼Ťnie ostatni ju┼╝ dzi┼Ť talerzyk zupki:-\\ czy to aby nie za p├│┼║no? Ale.....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] lba.html
[link widoczny dla zalogowanych]
W krajach UE o duzym odsetku imigrant├│w islamskich mnoza sie napasci i uprowadzenia bialych chrzescijanek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnie lata jest w prawdzie po┼éo┼╝na oddzia┼éow─ů i tu zarobki ma jeszcze lepsze,ale przed awansem te┼╝ ┼║le nie zarabia┼éa... [link widoczny dla zalogowanych] Przedstawisz mu swoj─ů sytuacj─Ö i on Ci powie czy w Twoim przypadku mo┼╝esz stara─ç si─Ö o uniewa┼╝nienie czy lepiej od razu o rozw├│d.
D.J. Po studiach pracowa┼éa we W┼éoszech, gdzie pozowa┼éa do zdj─Ö─ç i prezentowa┼éa kreacje wielkich projektant├│w. Warto spr├│bowa─ç, ja po tych 5 latach sama wyleczy┼éam dwa du┼╝e palce (prawa z jednej str, lewa z obydw├│ch).Jestem w ko┼äcu szcz─Ö┼Ťliwa, ┼╝e mam spok├│j, gdy┼╝ paznokcie tn─Ö tylko na prosto (ew. Wszystkie jestesmy rownie piekne jak zrobione i rownie brzydkie jak niezrobione. Nieuprawianie praktyk religijnych Grzech Grzech Z┼ée Grzech Nie grzech Nieszkodliwe Normalne [link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli s─ů ja┼Ťniejsze w niekt├│rych miejscach ( dupcia, kolana ) to czy tam kolor z┼éapie bardziej ? sama warstwa ma┼éego t┼éuszczu, dlatego bardzo chude (bo normalne, tak jak ja [waga 58 kg przy 176] to norma) troche bardziej mo┼╝e bole─ç. piersi? Widze, ze nie jestem sama. Ja wlasnie zaczelam, wczoraj byl pierwszy raz. Czy widzicie jakies minusy mieszkania we Wloszech? Tak jeszcze nie by┼éo Mam ochot─Ö zamkn─ů─ç j─ů w pokoju i zatka─ç uszy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

3 intensywne treningi w tygodniu sprawilo ze czuje sie o niebo lepiej,poprawila mi sie kondycja,zaczynam czuc ze zyje i przede wszytkim chudne co poprawilo nastawienie do samej siebie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie ma innej opcji!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no a w sumie nie o to tu przecie┼╝ chodzi - ja te┼╝ tu wcze┼Ťniej zagl─ůda┼éam z nadziej─ů, ┼╝e trafi─Ö wreszcie na \trop\ jakiego┼Ť fajnego salonu, no ale rzeczywi┼Ťcie chyba samemu trzeba metod─ů \pr├│b i b┼é─Öd├│w\ szuka─ç;( [link widoczny dla zalogowanych] i potem to szorowanie si─Ö z piasku Wra┼╝liwe szyjki dentystka mi zas┼éania┼éa ┼╝ebym nie biega┼éa po suficie
2. daja na imie PLEBS polski !!!! piotr cugowski & robert janowski & garou - esmeralda i jak komus sie nie podoba to niech sie nie wypowiada w taki sposob!!!! W tej chwili ograniczyłam jazde na rowerze do 2x w tygodniu, własnie z powodu nóg. [link widoczny dla zalogowanych]
kurs zaknczony jest egzaminem czeladniczym wystawionym przez izbe rzemieslnicza i jest honorowany na calym swiecie. wrzuccie w wyszukiwarke hasla i bedzie jasne o co chodzi. Ja tez meczylam sie z tym przez ok. Najpierw do lekarza ┼╝eby stwierdzi┼é co to? w tygodniu 2 lub 3 razy w tygodniu od 7 do 17.30 ┼Ümiesznie wyglada odstawiona panienka z plecaczkiem na plecach a tudzie┼╝ kobietka w dresiku z torebk─ů w panterk─Ö na ramieniu hej kreciolki ja tez mam bardzo krecone wlosy niczym kabla od telefonu jak bylam mala zawsze plakalam dlaczego mam takie wlosy ,ale z wiekiem zaczelam je kochac poniewaz nauczylam sie je pielegnowac a one mi sie odwdzieczyly.a wiec lasencje jesli wlosy wam sie pusza podczas snu i nie tylko najlepsza i sprawdzona rada wyschniete wlosy delikatnie zmoczcie jeszcze raz tak zeby nie byly mokre i wgnieccie we wlosy krem do wlosow dobre sa te .z zjaja tanie i nie kleja wlosow!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja lubie ogladac ptaszniki (ktos je ma w naszej rodzinie) , niestety domowe pajaki przerazaja mnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
no i efekt taki ze kupilam sobie psa i wolny czas to spacerki , szkolenie i nie mam czasu myslec gdzie by tu jakiego poznac , b─Ödzie co ma byc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Koniec rozmowy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz w zwi─ůzku z mniejsz─ů kas─ů w pup b─Öd─ů przede wszystkim bra─ç pod uwag─Ö tych co p├│┼║niej zostawi─ů ludzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

─ćwiczenie czyni mistrza i Ka┼╝dy pocz─ůtek jest trudny - co┼Ť o tym wiem. [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam i zycze wytrwalosci
I wcale do tego nie potrzeba chirurga. I jak d┼éugo razem jestescie po co w og├│le kto┼Ť trzyma takie cholerstwa w domu jak tarantule, czarne wdowy itp?? W─Ödliny niepekl. nie wiem ile maj─ů wzrostu a tym bardziej ile wa┼╝─ů, ale b─Öd─Ö strzela─ç-mam nadzieje ze trafnie [link widoczny dla zalogowanych]
Bejbi, podpisuj─Ö si─Ö pod twoimi s┼éowami r─Öcami, nogami i czym tam jeszcze si─Ö da. Ponad miesiac temu posz┼éam do fryzjera z zamiarem zrobienia sobie blond pasemek. Pozdrawiam i ┼╝ycz─Ö wytrwa┼éo┼Ťci w walce z prolaktyn─ů! Nie ma i raczej nie b─Ödzie grup handlowc├│w w ka┼╝dym trade bo co chwila kto┼Ť si─Ö zwalnia, dop├│ki g├│ra tego nie zrozumie i nie zacznie naprawd─Ö docenia─ç naszego wk┼éadu...nic si─Ö nie zmieni. Mi┼éej wieczorynki a ja od razu posz┼éam do faceta, wiadomo, ┼╝e na pocz─ůtku ma┼éy wstyd, ale t┼éumaczy┼éam sobie, ┼╝e nie jedn─ů widzia┼é i ┼╝e nie ma si─Ö co kr─Öpowa─ç. ┼üatwo jest kogos osadza─ç jak sie nie zna jego historii choroby i od razu krytykowa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 5:43, 06 Kwi 2014    Temat postu: mnie ju┼╝ tak boli trzeci dzie┼ä.

mam nadzieje, ┼╝e te leki pomog─ů pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
szukam tytułu i wykonawcy piosenki, ktora leci mniej wiecej jakos tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam pytanko---od kilku tygodni mam bole lewego jajnika, a gdzies od tygodnia bole te promieniuja na cale podbrzusze... [link widoczny dla zalogowanych] sprz─ůtania, pracy przy kasie, opieki nad chorymi, house-keeping.
Mam nadzieje ze pomog┼éam. takie przypadki s─ů na szcz─Öscie rzadkie. Zawsze nim b─Ödzie! na DSH zapraszaja jak dostaniesz miejsce ze swoja srednia, jak nie zdasz DSH zabieraja po prostu miejsce. Czy to mo┼╝e by─ç spowodowane chorob─ů moj─ů? [link widoczny dla zalogowanych]
u mnie wyglada to tak: Wyczytalam w necie, ze podobno jest laser neodymowo-yagowy i ze on jest najlepszy na fotoodmladzanie. Tez wi─Öcej o nim nie znalaz┼éam. migocz─ůca gwiazdo no i stalo sie... Dodam jeszcze, ┼╝e w odr├│┼╝nieniu od was moje w┼éosy po umyciu nie sa ┼Ťliczne tylko napusze.. No nic postaram sie wytrzymac chociaz 5-10 dni,jak bedzie mi dobrze szlo to przedluze do 20,tzn ja bym wytrzymala jakbym mogla jesc tak jak tu zalecano ale ile chce,nie jedno a nawet 5 jablek,jesli tylko bede tak glodna ,to wtedy moge jechac na niej ok 3 tygodni :]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

022 810 97 69 0500 843 767
[link widoczny dla zalogowanych]
vanili---> a dokładnie jeakie kremy wcierać i jakie balsamy??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo prosto. [link widoczny dla zalogowanych] I jescze dodam,
Sorry od razu, je┼╝eli pytania s─ů banalne, ale no cz┼éowiek pierwszy raz o tym my┼Ťli sam Lepiej by─ç przygotowanym i nie mie─ç ┼╝adnych w─ůtpliwo┼Ťci. Taka sobie ja, ta ciastowatosc o ktorej piszesz to dowod na to ze maja wegli za duzo w diecie i organizm trzyma wode.Podobnie wygladali ludzie w czasie wojny gdy dieta skladala sie glownie z ziemniakow. Skarb Malucha i Dzidziu┼Ť, mn├│wstwo reklam i ankiety do wype┼énienia. Jak troche wiecej zaoszczedze to wtedy pojde i zobaczymy co powiedz─ů. Podczas okresu cz─Östo boli podbrzusze (macica), bo z┼éuszcza si─Ö endometrium i mo┼╝e to bole─ç, macica mo┼╝e by─ç nabrzmia┼éa i to te┼╝ mo┼╝e stwarza─ç uczucie b├│lu, ci─Ö┼╝aru i rozpierania. [link widoczny dla zalogowanych]
8.90 EUR ... znali┼Ťmy si─Ö 10 lat a chodzili┼Ťmy ze sob─ů 7 lat.W marcu tego roku mia┼é by─ç ┼Ťlub ko┼Ťcielny ale ju┼╝ w listopadzie tamtego roku m├│j facet o┼Ťwiadczy┼é mi, ┼╝e o┼╝eni┼é sie ze mn─ů bo szkoda by┼éo mu tych lat razem. [link widoczny dla zalogowanych] Przeczytalam caly watek i tak dla podsumowania wklejam nazwy kursow ktore tutaj sie przewinely: Jestem bardzo ┼éadnie obcieta i mam na prawde niepowtarzalny kolor. mo┼╝e torbiel???Torbiele powoduj─ů miesi─ůczki lub sk─ůpe @Le─ç do lekarza na pewno sprawa szybko sie wyja┼Ťni.Ja te┼╝ mia┼éam tylko plamienie i b├│l w dole brzucha jak na @ a potem b├│l jajnika okaza┼éo sie ,┼╝e to torbiel. Hej, a czy ktos z Was moze pamieta jak nazywala sie piosenka, w ktorej wystepowala taka skateciara, ktora gdy wchodzili rodzice pilnie sie uczyla, a gdy wychodzili i zamykali drzwi od pokoju to zaczynala szalec, skakac po lozku itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

okropno┼Ť─ç, tak sie pisze:
[link widoczny dla zalogowanych]
ja piernicz─Ö sam kocham si─Ö ze swoj─ů mi┼éo┼Ťci─ů od jakiego┼Ť czasu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Te wyrzucone z powrotem na pewno przychodza.... [link widoczny dla zalogowanych] Mam pytanie- czy t─ů herbatk─Ö trzeba pi─ç gor─ůc─ů czy mo┼╝na poczeka─ç, a┼╝ ostygnie i wtedy pi─ç albo zaparzy─ç sobie wcze┼Ťniej 3 torebki np i tylko pi─ç po kubku z dzbanka???
Benusik Mam milutko by bylo jakbysmy obei zaszly w tym samym czasie Ja 6 marca mam wizyte wiec sie dowiem kiedy dokladnie bede miala In vitro- prawdopodobnie na poczatku kwietnia. nie udalo sie, po zasypianiu ok 30minut czulam ze cos mi chodzi po rece, jakby mucha czy cos, zapaliam swiat┼éo, a po podlodze sunie wielki paj─ůk z chudymi nogami... no i spa─ç przez niego nie b─Ödziesz mog┼éa Piaskowanie to oczyszczanie powierzchni z─Öb├│w z osad├│w, p┼éytki naz─Öbnej i drobinek kamienia. aga0211 ja po wyci─ůgni─Öciu dren├│w, i takiej ┼╝y┼éki kt├│ra trzyma┼éa ranke mia┼éam tylko cienk─ů kreseczke, a jak odpad┼éy strupki to lizna sie rozszerzy┼éa i zrobi┼é─ů czerwona. [link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli tylko waga drgnie to na pewno b─Ödzie dla mnie BIG motywacja... pietrychaa no NA BANK Rembrands Powiem tak... Przed snem dobrze zrobi szklanka ciep┼éego mleka z dodatkiem kardamonu, ga┼éki muszkato┼éowej lub ┼éy┼╝ki maku; Jak jedziesz do jakiegos wiekszego miasta i masz lapa to mozesz poszukac sobie gdzies hot spota, bedziesz miala neta za darmo. katarzyna. Z ka┼╝dym kolejnym postem, kt├│re tu piszecie u┼Ťwiadamiam sobie swoj─ů g┼éupot─Ö...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zaczęłam kręcic 17 paź.
[link widoczny dla zalogowanych]
Moim zdaniem bardzo dobr─ů ofert─Ö kurs├│w ma Diamond Cosmetics.
Trafi┼éam na fajn─ů terapeutk─Ö od uzale┼╝nie┼ä, i mia┼éam wra┼╝enie, ┼╝e j─ů wkurzam tym marudzeniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wydaje mi sie, że pierwsza jest bardziej dorosła, a druga dla nastolatek zdecydowanie. [link widoczny dla zalogowanych] Aha słoiczek chowajcie do lodówki.
Moj tez mi obiecywal slub itd. Tyle emocji wnios┼éo to imi─Ö w rozmow─Ö, a kt├│re imi─Ö tak naprawd─Ö jest pochodzenia polskiego???!!! a jak d┼éugo moze sie przeciagnac cykl przez stres?? Fajne,m─ůdre i daj─ůce do my┼Ťlenia teksty - warto pos┼éucha─ç - dzi─Öki Maja Teraz od 6 miesiecy moja waga jest stabilna 53g. [link widoczny dla zalogowanych]
juz od tej numeracji zaczyna brakowac butow, choc domyslam sie ze numerow od 42 w gore jest tyle, co na lekarstwo. kosmetyczka z duzym doswiadzceniem w salonie na Bemowie w Warszawie przy ul.Morcinka 14 b,polecam. W normalnych okoliczno┼Ťciach jest ok. Zapraszam do ogladniecia zdjec na stroniewww.medivita.net POZDRAWIAM i trzymam kciuki za was czy nie- moze byc roznie. A lekarstewm na nia jest przedewszystkim dobrze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 7:46, 08 Kwi 2014    Temat postu: Co wi─Öcej....Lekarka prepisa┼éa mi kiedy┼Ť Miaunserin-TRAGE

pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
G─Östnieje wprawdzie do┼Ť─ç szybko, ale dobrze sie rozprowadza i jest ca┼ékiem trwa┼éy. Motylku a jak tobie leci ?????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Popatrz na to z tej strony paj─ůki nie s─ů gro┼║ne nie gryz─ů ale z drugiej strony [link widoczny dla zalogowanych] Przeczyta┼éam to forum i stwierdzia┼éam ┼╝e czas co┼Ť ze sob─ů zrobi─ç :
szukam ginekologa polaka w Oldenburgu kto pomo┼╝─Ö???????????? Po wewn. Ja mam 167 wzrostu i wa┼╝─Ö co┼Ť ok.63,5.Pracuj─Ö fizycznie i jest to ci─Ö┼╝ka praca,┼╝adnej z Was nie polecam ,dlatego szanuj─Ö ludzi ,kt├│rzy si─Ö edukuj─ů. A klinike i lekarza polecam a o efektach mog─Ö napisac ale w p├│┼║niejszym terminie na razie jest oki - dla mnie i to najwa┼╝niejsze gdy┼╝ z cudotw├│rc─ů nie mia┼éam doczynienia.. no ale ile... [link widoczny dla zalogowanych]
a i ja sie przy┼éacze-piszcie gg 13205365 A ta druga wersja to by┼éa taka ┼╝e obie nogi le┼╝─ů na ziemi i tylko na moment \dotkni─Öcia\ ┼éokciem do kolana jest dana noga (lewa lub prawa) unoszona do g├│ry. krecona nie zgodze sie z toba. masz racje prolaktynka cuda istnieja, nie mam pojecia jak ale sie udalo, moze tak bardzo chcialam i wierzylam. Jesli w innej ksiazce znajde jakies dodatkowe informacje to napisze. Ja polecam salon na malince Ambra i pania beat─Ö. jesli ktos moze mi pomc uspokoic nerwy prosze piszcie do mnie na gg 7580532 czekam dzieki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

smacznego
[link widoczny dla zalogowanych]
I zastanawiam si─Ö nad l├│┼╝eczkiem - czy jedno narazie, czy odrazu dwa . Ja mam ko┼Ťlawo┼Ť─ç kolana i skr├│cenie 3cm i kwalifikuje sie na operacje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i moznaby stosowac azot czy cos ale co do mojej blizny niezabardzo lekaze sie chca za to wziasc byc moze dlatego ze to sa tylko 4 cm i moze szkoda ich \zachodu\. [link widoczny dla zalogowanych] YORK sa fajne
Male pytanie. s┼éoneczko, kochanie, ┼╝abko itp. Olala i ja ciesz─Ö si─Ö ┼╝e masz juz wszystko za sob─ů , a przede wszystkim obaw─Ö i strach. Rano nie mam za bardzo czasu ┼╝eby je modelowa─ç. TYLE CHYBA RAD Z MOJEJ STRONY.... [link widoczny dla zalogowanych]
Nidgy nie uda┼éo mi si─Ö usn─ů─ç w dzie┼ä. ja natomiast mam ciemne wlosy, moj mowi ze lubi bo przypominam turke. Kurcze, obiecalam zajrzec w piatek i dalam plame. Mia┼éam prac─Ö stoj─ůc─ů i pobolewa┼éy mnie plecy (w krzy┼╝u). przegwizdana sprawa !! Przy urodzeniu mierzy┼éa 60cm. hmmm no ja tam bym nie bra┼éa faceta, kt├│ry sobie jaja goli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po zjedzeniu chleba.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale wpadka Wydajno┼Ť─ç ziaren ro┼Ťlin oleistych podwoi┼éa si─Ö, ale kwasy t┼éuszczowe nienasycone w nich zawarte /kwasy linolowy i linolenowy/ zosta┼éy zmienione niekorzystnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zgadzam sie ze CHI i Biosilk sa swietne. [link widoczny dla zalogowanych] Powtorze to co chyba kiedys juz pisalam:
By┼é to jedyny fryzjer w Krakowie. Zapewniam Ci─Ö ┼╝e kap┼éani z prawdziwego zdarzenia s─ů lud┼║mi szcz─Ö┼Ťliwymi A ludzie ┼║lamdaj─ůcy nad ich rzekomym nieszcz─Ö┼Ťciem, ┼║lamdaj─ů na og├│┼é ze wzgl─Ödu na w┼éasne niespe┼énione uczucia i oczekiwania. Mam znajom─ů fryzjerk─Ö, kt├│ra powiedzia┼éa mi, ┼╝e jest jaki┼Ť nowy spos├│b na zdj─Öcie czarnej farby bez zniszczenia w┼éos├│w. Hej [15.03] 11:20 ARRAKIS [link widoczny dla zalogowanych]
puchnie?! Ja kupuje je na allegro, bo u fryzjera jest drogo AMEN - biore 4x dziennie tabletki . Na dzień dzisiejszy nie mogę jeszcze powiedzieć o efektach, bo jestem 3 dni po operacji tak wiec jestem opuchnięta, ale co mnie bardzo zdziwiło nie było takiego bólu, jakiego sie spodziewałam się. tak sobie czytam ten watek i tyle pochwal na salonQ10 ze az sie wierzyc nie chce.sama wybralabym sie tam ale ktos tu wspomnial ze same sobie robia reklame,czy jest tu moze ktos kto nie byl zadowolony z tego salonu? Ratajczak moim zdaniem jest koszmarnie brzydka, ma okropne włosy, z góry było widać, ze w konkursie Miss World nie ma najmniejszych szans.
bo ja wiedzialam ze ludzie oczyszczali.nos.tylko sie.balam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kiedy┼Ť m├│j m─ů┼╝ wzi─ů┼é samochodowy odkurzacz i wy┼éapa┼é wszystkie paj─ůki z iglak├│w...
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e sprz─ůta w domu... Ksiazka rewelacyjna w bardzo przystepny sposob tlumaczy biochemie organizmu, sa podane konkretne pokarmy ktore mozna jesc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak dotychczas mamy dwa miejsca we Wrocku gdzie naprawd─Ö smacznie daj─ů je┼Ť─ç. [link widoczny dla zalogowanych] jesli masz to od dziecka to jest normale okolo 10% mezczyzn to ma to takie ulepszenie jak prezerwatywy z wypustkami tez to mam i tez myslalem ze to jakas choroba ale nie okazalo sie ze nie jak to masz znaczy ze szczesciaz jestes
na recepcji dostaniesz cal─ů list─Ö rzeczy, kt├│re potrzebujesz zabra─ç ze sob─ů, ale jak chcesz wiedzie─ç szybciej, to si─Ö po┼Ťwi─Öc─Ö deko, przyda si─Ö tez innym paniom: Uda sie Moze to taka pr├│ba w naszym zyciu.Ja wiem ze sie nie poddam;* Dr Sta├▒czyk jest wspania┼éym cz┼éowiekiem.Wkr├│tce chc─Ö zrobi─ç liposuction brzucha i n├│g.Czy m├│g┼éby si─Ö kto┼Ť odezwa─ç kto jest po tym zabiegu? Moje rozwi─ůzanie dla ciebie? Oj musisz uwa┼╝a─ç, zauroczona jak na razie nie jeste┼Ť, ale wiesz tu fajna rozmowa, tam fajna rozmowa .... [link widoczny dla zalogowanych]
Podczas pobytu na sali porodowej strasznie chcia┼éo mi si─Ö kup─Ö, a kiedy powiedzia┼éam po┼éo┼╝nej, ┼╝e musz─Ö do toalety ona do mnie, ┼╝e mnie nie pu┼Ťci, bo mam prawie pe┼éne rozwarcie i ┼╝e w tym kiblu urodz─Ö. Data jezli chodzi o moja wage to nie tajemnica wazylam buuuu 62 kg na dzien dzisiejszy jest okolo 55 kg przy wzroscie 165 chcialabym dojsc tak do 52 bo zawsze tyle wazylam a ostanio sie tak spaslam Dalej czekam na paski od mamy,mam nadzieje,ze wkoncu dojda dzis. http://www.youtube.com/watch?v=sNNtlB2T_j4 wiesz to mi┼ée bo czasami lepiej jest to z siebie wyrzucic,.. demolka92----> no tak ale wiesz mo┼╝ s─ů jakie┼Ť kremu czy co┼Ť? Za z┼éa odpowied┼║ (albo dobra─ů - jak kto woli ) wypija┼éa w┼Ťciek┼éwgo pieska
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.amazonkakonie.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulaminy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Style edur created by spleen & Programy.
Regulamin